Proposem un llibre: “L’Estiu que comença”

Autor: Soler, Sílvia

Títol: L’Estiu que comença

Barcelona: Planeta, 2012

Consulteu el Catàleg

Podem dir que L’Estiu que comença, ha estat una de les novel·les de l’estiu. Si més no, ha estat de les més comentades a Bibliolloret: Què has llegit:

En Josep diu:

Avui he acabat “L’estiu que comença”, de Sílvia Soler. Em debato entre dir que juga amb una terrible i previsible facilitat argumental o que l’argument és més aviat anecdòtic perquè el que pretén Soler és omplir el cor del lector d’emoció plena. Ja ho tinc clar: la segona opció. Potser estic una mica sensible, potser les vacances em fan estar tou, però, sens dubte… el meu estiu ha començat molt bé amb aquesta novel.la. Us la recomano si esteu disposats a sentir.

I la Cesca:

La vaig llegir per Sant Jordi i em va agradar molt, perquè trobo que parla de gent que li passen les coses normals de la vida quotidiana, desgràcies i felicitat plena. Sembla escrit de manera ràpida i fàcil, però jo crec que l’autora ha sabut endinsar-nos en cadascun dels personatges, en la seva forma de ser i la seva personalitat, de manera que sentim per allò que estan passant. La seva lectura es fa molt planera.

I l’Àngels:

Just he acabat aquest llibre de la Sílvia Soler, que vaig començar abans d’ahir. M’ha agradat molt perquè l’he trobat molt sensible i real, amb una lectura fàcil i ràpida, segurament un llibre molt estiuenc. M’ha enamorat tota la novel·la i la historia m’ha semblat molt interessant. Us la recomano …

Jo vull afegir que m’ha produït una sensació estranya perquè m’he trobat pensant que ens emocionem molt fàcilment amb coses quotidianes que succeeixen als personatges d’una novel·la i passem per alt les mateixes coses quan ens passen a nosaltres. Què ho deu fer això?

Potser té a veure amb el fet que ens reconeixem en els personatges? Què en penseu?

Participa a Bibliolloret: Què has llegit?

Anuncis

2 pensaments sobre “Proposem un llibre: “L’Estiu que comença”

Deixa un comentari

